Michael Douglas meent dat hij drie jaar geleden al met pensioen is gegaan als acteur. Na de opnames van de derde Ant-man film in 2022 kwam Douglas tot de conclusie dat de tijd rijp was het rustiger aan te gaan doen.
Trending
- Poging om rechtszaak te beïnvloeden: falende Britse politie verder in het nauw rond moord op tiener Henry Nowak (18)
- Oud-Bondgenoten Demi en Geert geven elkaar het jawoord in Amerika: ‘Verrassing!’
- LIVE | Formule 1: Kimi Antonelli heerst in Monaco, Max Verstappen vroeg uitgevallen
- Spotify kraakt onder Taylor Swift-gekte: countrysong breekt vrouwenrecord
- Zien: Nederlands elftal straalt op Times Square
- LIVE | finale Roland Garros: pakt Alexander Zverev eindelijk zijn eerste grandslamtitel tegen Flavio Cobolli?
- Drama voor Max Verstappen in Monaco: Red Bull-coureur valt direct uit met motorpech
- Eenmaal, andermaal… Veiling biedt hoop in strijd tegen kanker
